Stäng
RSS 2.0

22 maj / Proteinbröd á la Carleborn.






Hey Mellis - Blev så himla hungrig samt brödsugen till mellis idag, och då jag var totalt rastlös testade jag på ett såkallat proteinbröd. Dock bytte jag ut två ingredienser mot det jag hade hemma istället vilket, till min förtjusning, visade sig fungera alldeles utmärkt. Och till dig som tänkte "damn, äter hon sådär mycket till mellis" kan jag svara ett promt "nej". Jag äter inte "sådär" mycket - jag äter och åt mer (portiner jag väljer att fota är ju oftast inte hela min måltid då man tar om, lägger till etc, bara en pointering damer & herrar). Ha! Och mannen bara kollar och skrattar. 'Som för att slå hål på någon slags myt om att smala människor inte äter mycket?' Hemma hos mig är detta totalt omkastat och upp och nedvänt. Och du, Mellis - I love you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback