Stäng
RSS 2.0

19 maj / Skärpning.




Matbilder ifrån min fredag i solstolen. Idag springer jag mellan golv & tak för att plocka in diverse sommarkläder i mina garderober. Två stora kartonger fyllda med klänningar, shorts, blusar, kjolar och dylikt skall delas upp på redan tre överfyllda utrymmen? Mycket spännande Carleborn. Snart är jag tillgänlig för er. Tänkte visa cravings (varav en jag hoppas att mamma kommer med ikväll), outfits, tips samt lite annat smått och gott. Och kommande vecka? Då skall jag bjuda på minst en outfit & minst ett till inlägg om dagen. Punkt och skärpning damen!

Kommentarer
Postat av: Frida

dina bilder är så otroligt fina!! hur många unika besökare har du varje dag ungefär?

Svar: Åh tack så hemskt mycket :) Vad glad jag blir! Angående besökare är det något jag valt att behålla för mig själv :D Tycker att det är oväsentligt för någon annan men är så himla glad över antalet samt det faktum att det skjutit rejält i höjden det senaste halvåret :) Tack för att du läser & kommenterar! Kram
idaacarleborn.blogg.se

2013-05-19 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback