Stäng
RSS 2.0

22 mars / Det blir aldrig som man tänkt sig?



"Det blir aldrig som man tänkt sig" - nog får jag stå för de orden denna morgon. Inga drinkar, tidig hemgång & morgonträning blev igår en mängd drinkar, dans & fylla med en avslutande kebabbrulle samt ett klick på knappen 'avboka' på dagens träningspass. Ha! Ovan skymtar ni bitar av gårdagen - fotografens bilder skall jag sno åt mig om ett flertal dagar då de är klara. Ses snart för sneaks av nya godbitar ur garderoben. Det bästa med denna lediga bakisdag måste väl ändå vara att jag har all tid för er? Ha.

Själv är jag inget fan av sådana inlägg med dåliga, icke-kvalitétsbilder. Vad anser ni? Vill ni enbart ha kvalité eller är det ibland kul med inslag av detta & därmed en liten inblick i vardagen? Tyck gärna till kära ni. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback