Stäng
RSS 2.0

19 juni / Midsummer dress?


Kanske var det min midsommaroutfit som kom med posten idag, och som ni nu skådar en bit av ovan. Anledningen till att ni endast får en sneak är att den är otroligt skrynklig och dan i detta nu och att fröken själv är alldeles för lat för att göra något åt detta faktum, här och nu. Istället skall hon käka en skål hemmagjord "glass" (varför egentligen försöka sätta namn på något som inte är vad det kallas, nej det är inte glass); kvarg, chocklad & hasselnötspulver, två matskedar jordnötssmör, en mosad banan och pumpafrön som åkt in och ut ur frysen. Min mun och mage har älskat med detta kvällsmål, varje kväll i cirkus en vecka nu och "Halleluhja". Det är helt undebart gott och kaloririkt som kvällsmål. Passar perfekt för att öka dagsintaget lite och göra magen glad - woop! "Som för att tala mot media och alla sorters normer" - ha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag måste bara fråga, för läänge sen såg jag att du köpte en jättesnygg jacka från zara, men den har inte funnits på hemsidan tidigare men nu tror jag den (eller iaf något liknande kan ha kommit in!! :) ) http://www.zara.com/se/sv/ny-kollektion/dam/jackor/fodrad-jacka-kontrast-c269184p1294848.html

Jag undrar bara vilken storlek du har, jag har nämligen tänkt beställa en och jag har din kropps typ :)

Svar: Hej! Ja det är som sagt inte exakt den, men lik var den :) Kul att du hittade en! Min är i strl 34/XS och den sitter som en smäck när den är knäppt också då den är väldigt figursydd :) Jag är 171,5 cm (he!) men är du längre än så behöver du troligtvis en strl större just för längden :) Hoppas den blir bra! Kram
idaacarleborn.blogg.se

2013-06-30 @ 00:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback