Stäng
RSS 2.0

14 juni / "Get to know her" ;

 
"16 random ting om mig, mitt ibland ironi & ytliga inlägg" ;
...Har varit livrädd för katter & fortfarande är till viss del - tanken "omväg?" slår mig alltid när jag ser en
...Har tagit sånglektioner (ett fåtal) och har ett stort intresse för musik, skrivande & sång
...Är väldigt skrockfull och aldrig går på a-brunnar, lägger nycklar på bord etc 
...Aldrig någonsin tonat, färgat eller slingat mitt hår
...Knappt och jämt använder smink till vardags och inte gjort det under mina år i skolan
...Har genomgått två operationer, en i magen och en i munnen
...Är en tidsoptimist utan dess like (har dock aldrig kommit försent till jobbet & skulle aldrig göra)
...Tycker att "avundsjuka" är den absolut sämsta egenskap en människa kan ha. Var glad för andras skull, det gör inte ditt liv sämre - tvärtom?
...Dagdrömmer konstant & har en stor fet hemlig dröm som ingen annan i hela världen vet
...Är tro det eller ej rätt duktig på att sy, broderade, stickade samt sydde mycket kläder som yngre, när tid fanns
...Föll för min nuvarande pojkvän redan vid 13 års ålder, kors i taket så galet? 
...171,5 cm lång/kort - exakt. Varit det i många herrans år men önskar att jag var en cm längre
...Har sjungit in för flera hundra personer vid en mängd tillfällen samt på bröllop 
...Är ett planeringsfreak ut i fingerspetsarna samt otroligt rastlös - toppen & jobbigt på samma gång
...Älskar mat av hela mitt hjärta, främst att äta men även att laga och komma med nya idéer
...Är livrädd för cancer, sjukdomar och döden i allmänhet - livrädd, kul ordval? he
...Har alltid önskat mig en tvilligsyster samt fashineras otroligt av likheter i utseende mellan två individer






Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Härlig blogg, KRAM! :)

2013-06-30 @ 22:05:08
URL: http://emeliiejohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback