Stäng
RSS 2.0

4 juli / Looking forward to;



Göteborgsweekend med mannen; Real Madrid vs PSG, shopping, hotellfrukost, lyxmiddagar och en heldag på Liseberg.

 
En veckas solsemester i Turkiet. Njuta järnet med sol, bad, all-inclusive och mysigt sällskap. 

 
Sommarbröllop i Dalarna. Tre dagars grill-party, bröllop, hotellfrukost och bästis-tid med Linnea.


Två veckor på underbara Cypern med mí corazon. 

Ovan radas några större sommarhändelser upp. Dessa beblandade med grillkvällar, helgens sommarfest, födelsedagsfiranden och dylikt ser jag fram emot, mycket. Mitten av juli närmar sig och det pratas ofta om att sommaren är över trots att den ännu inte börjat? Det vägrar jag tro. Min sommar och dess händelser har åtminstone inte börjat, och trots det faktum att nästa riktiga ledighet är i augusti försöker jag tvärt vända ett bitterljuvt leende till ett fulländat. Det finns faktiskt en rad fina händelser kvar? Tack och lov. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback