Stäng
RSS 2.0

18 juli / Dödsanons?


Iklädd svart, passande denna sommarkväll? För kanske har någon av er läsare börjat skissa på en dödsanons efter nästan en veckas frånvaro? Ha. Har enbart jobbat fler heldagar, njutit av ledighet när den infunnit sig och haft en del att stå i. Jag äter fortfarande en stor tallrik gröt till frukost, överkonsumerar jordnötssmör totalt samt längtar efter kommande resor. Ha! Ja, jag är densamma..Och med en rädsla för att utveckla en nötallergi stoppar jag ytterligare en klick jordnöttsmör i munnen och njuter. Nog må det vara absurt att äta en hel burk på ynka fyra dagar? Mjao. Har under dessa dagar även funnit en variant för alla jordnötssmörsälskare samt grymma hårprodukter - ni skall få se. För ja; ni kan lägga ner skissandet av anonsen och luta er tillbaka. Jag gick för att komma tillbaka. "På gott och ont?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback