Stäng
RSS 2.0

29 januari / Vill fota er?



"Säg omelett" - och nej jag tänkte inte fota er. Har nämligen slagit ihop min livs första omelett denna tisdagskväll, då för att kunna fortsätta med orden "högt betyg". Inte är den i stil med flashiga pastarätter, gourmémiddagar, en riktig kinabuffé eller liknande, men nog är det en stadig frukost eller ett bra, proteinrikt kvällsmål. Körde på kalkonskivor, avokado, svamp och tomat i min, vilket visade sig vara en bra kombo. Det finaste med omelett är ju dock att man kan slänga i precis vad man vill eller det som finns, grönsaker, skinka, ost, korv? Enkelt och mättande. Tänkte försöka varva med åtminstone ett "fashion/kläder/ytlighet" inlägg och ett mat/hälsa/smaskens inlägg varje dag, varvat med vardag, tips, mina små noveller etc. Vad sägs om det? För att inte hamna i enbart mat som är så enkelt att knäppa bild på, eller enbart kläder som är det bästa jag vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback