Stäng
RSS 2.0

22 januari / Summer of 69' .




Om vi skall tala "årets bästa köp á la 2012" då toppar dessa definitivt listan tillsammans med min dator, iphone 4S, resan till Cypern samt mitt andra par Levi´s. Jag älskar dem! Anser att det inte finns jeansshorts i klass med dessa - så naturliga, lagom slitna, vintage, underbara. Dessa till allt man kan komma över är alltid ett säkert kort. Har ni lyckats hitta butiken som säljer dessa för ca 500 spänn? Jag gjorde och slopade därmed Myrorna, Second Hand & Urban outfitters efter mycket letande. De må dofta lite 'summer of 69', men mer aktraktiva än 'summer of 13', det blir de nog ej. Vi ses när det tillåts, till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback