Stäng
RSS 2.0

27 december / With love.











































Skulle kunna börja med ett 'God morgon''. Dock inser jag snabbt att det inte kännetecknar mig alls, och fortsätter utan ett knyst. Mat mina damer och herrar, mat. Jag är nog den galnaste personen jag känner i just mat. Ha! Äter som en man och käkar det min pojkvän inte orkar, trots att jag redan innan ätit mer än honom..Men mat är ju så fantastiskt gott och tåls att njutas av. Därmed kände jag att ett inlägg tillägnat just detta, medans jag startar morgonen med frukost, passade fint. Någon som blev sugen på mer frukost nu? Ha. Om inte, helt oväntat, damen själv. "Kan man vara kär i mat tro" ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback