Stäng
RSS 2.0

19 februari / Ett ynka kors i taket.






Och där blev förra månadens sneak, denna månads show ? Ha. Tänk er denna till en brundbränd kropp mot en vit sandstrand. Ja, för att tänka sig den mot en blek kropp i ett badhus finns inte på kartan. Denna skall knölas ner i bikinilådan tillsammans med ett helt lag kompisar för att invänta utlandet. Det där utlandet som ännu inte bokats, men som definitift ska. Min kalender kommer inte undan de orden och min kropp slipper inte undan en rejäl bränna. Var så säker. Plockar fram den in action till sommaren mina damer och herrar och avslutar med ett litet kors i taket åt det faktum att hon lyckats köpa sig en plain, simple - enfärgad strandklädsel. Hallelujah Carleborn. "Som för att den enbart kommer vara en i mängden i sommar". 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin. vaifrån är den? Hm? :)

Svar: Tusen tack :) Det stämmer utmärkt det!
idaacarleborn.blogg.se

2013-02-19 @ 23:46:47
Postat av: moa

Åh älskar armbandet! Vart har du hittat det? :)

Svar: Åh vad kul :) Jag har "tyvärr" köpt det i Turkiet, Alanya. Där kryllade det av dessa i varenda gatuhörn. Så har du vägarna förbi framöver, så vet du var de finns :) hehe.
idaacarleborn.blogg.se

2013-02-20 @ 18:38:08
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se
Postat av: Moa

Åh, haha, nä har inte så ofta vägarna förbi där tyvärr, men om jag skulle råka få det kan jag slänga ett extra i stånden där ;)

Svar: Haha nej, kunde tänka mig det :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-02-20 @ 22:15:42
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback