Stäng
RSS 2.0

30 december / It's over now;

 


























 



























 





 
 




 
 Ytterligare ett år sprang just förbi mig för att lämna ett litet sting av sorg i mitt lilla hjärta? Kanske. 2013 som startade tillsammans med bästa vänner, skall imorgon, så också avslutas för att ytterligare ett år påbörja, i samma anda. Luddigt! Ha. Detta år har varit såkallat fenomentalt med en liten hint till början av året. Mycket parmiddagar, umgänge & födelsedagsfirande. Min tös fyllde 20 år i februari vilket uppmärksamades både en, två och tre gånger. Jag fotades i Stockholm, jag shoppade i Stockholm och spatserade på modevisning i den stora staden intill. Jag festade både en och två gånger till, passade på att fylla ikapp frugans 20 år & bjöd in för att fira lilla mig med fylla och dans både en och två gånger - ha! Det har också ätits en del, besökts storstäder på rad, tränats, bakats och shoppats. Firats högtider, firats vardag med grill & rests runt medelhavet två gånger om. Släkten fick tillökning i form av en vacker brud i samband med mat, fylla och dans. Det restes lite mer, gicks lite mer modevisning, lagades lite mer mat, umgicks och jobbades. Bloggen nådde i år en grym topp & inspiration flödade medan läsare ökade med hundratal för att sedan, nu, glömmas bort i vimlet av att hinna leva? Och nu, här ikväll, när ytterligare ett år just sprungit förbi sitter hon och reflekterar, planerar och siktar vidare? Vart - det vet hon knappt själv. Mot framtiden? I med- och motvind, alltid mot framgång - Keep fighting. 

Mer sparande, mer tid för vänner & familj. Mer resande, någon typ av framgång. Frisk & kry, lycklig & pigg? Hey 2014. Kom & ta mig.

Kommentarer
Postat av: liborius

låter som att du haft ett bra år:)

Svar: Ja absolut! Hoppas du haft detsamma:) gott nytt år!
idaacarleborn.blogg.se

2013-12-30 @ 23:47:29
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback