Stäng
RSS 2.0

25 augusti / Hett med svett.


God kväll kära läsare hälsar en svettig fia enligt ovan. Myser, som ni till er förskräckekse kan slåda, just nu omkring i intorkad svett, flottigt hår och träningsbyxor denna söndag (mindre mysigt för omvärlden?) Ha! Svettades lite på gymmet i en kortis, åkte hem och avled i soffan tillsmmans med mat, fräsch? Mjo. Denna vecka har sprungit förbi på jobbet, helgen med en mysig middag med en bästa vän, kvalitétstid med en man, sol och idag har jag agerat smakråd inför kommaser helgs bröllop. Min, lite annorlunda, outfit är redan klar och kommer på sneak snarast. Så, för mindre svett & mer fräschhet - stay tuned? SKA bli bättre för er denna vecka, måste, borde? Ska. Ska även ta tag i en fet garderobsrensning (hej & välkomna hit?), MK, damer, nya recept, jobb och slutligen; tre dagar långt upp i Sverige, i glädjetårar med champagne, släkt, vänner, fest, god mat och dansa, dansa? Kan bli bra? Ska. Och då lovar jag er att inte mysa runt i svett. "För att svett inte är så jäkla hett"? Kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga :) vilka svarta Jeans är det du använder? :)

Svar: Främst använder jag mina höga "Flex" ifrån Bikbok men även deras "Higher" ifrån Never Denim samt höga, smala "Dr Denim" :) Men som sagt, nätt och jämt bara Flexen :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-25 @ 21:13:17
Postat av: Anonym

Har du 33 i längden i flexen? :)

Svar: Nej, jag valde 31 då jag gillar när de blir lite mer "ankelkorta" :) Tycker det är snyggt till klackar etc! Även skönt till stövletter/stövlar nu till hösten!
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-25 @ 22:52:26
Postat av: Anonym

Var kommer den snygga tröjan ifrån?

Svar: Den kommer ifrån Ebay! :) Kul att du gillar den!
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-29 @ 15:21:27
Postat av: Sari

Så snyggt!

Svar: Åh, tack så mycket!
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-31 @ 20:53:23
URL: http://rodeo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback