Stäng
RSS 2.0

16 augusti / Alltid lika knas?





 
"Hola, halli-hallå eller varför inte ett vanligt; God morgon" ? Veckan har nått sitt slut och vi sprang precis ikapp fredagen, jag bokstavligt med några kilometers morgonjogg. Just nu knaprar jag på frukosten ovan, försöker tugga sakta  och låtsass relaxa medans jag med jämna mellanrum vrider mig och i smyg sneglar nedåt skärmens högra hörn och klockan som snarast slår nio.Jobbet kallar på mig och jag kallar dagen för underbar? Ett kortpass följt av outfit's shopping á la bröllop för mammsen (min kusins bröllop). Lovely! Hur ser er dag ut? Än är min fredag kickstartad och oförstörd. Just det älskar jag med morgonen; jag, frisk luft, tystnad och tomthet samt en härlig frukost, och ingen har liksom hunnit förstöra min innerliga sinnesfrid, än? Ha! Önskar er alla en härlig fredag & hoppas att ni håller utkik efter kommande lunch samt VS-inlägg som dyker upp under middagen/eftermiddagen. "Adios, Ciao eller varför inte ett vanligt; Hej då?" Som för att avsluta lika idiotiskt som hon började? Ha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback