Stäng
RSS 2.0

14 augusti / Let's talk about black?




Igår lyckades jag ta mig i den där kragen jag tidigare talat om, lyckades dra tag samt kavla upp ärmarna och städa ur mina garderober en aning, rensa bort, gallra klädstången och plocka iordning. Lämnade någon ynka höstväska framme intill klackar och stänger, däribland denna svarta höstfavorit. Svart - kanske världens bästa "färg"? Och inte skall vi dra diskussionen om huruvida det, liksom vitt, faktiskt är en färg? Jag är väl redan tillräckligt bra på att göra innehållslösa inlägg till utblomade noveller? "Icke sant?" - som norrmännen skulle sagt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt den fina väskan?? 😃

Svar: Tyvärr måste jag hänvisa till utlandet :) Köpte den under resan! Kul att du tyckte om den (:
idaacarleborn.blogg.se

2013-08-15 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback