Stäng
RSS 2.0

22 april / Pink lady.





Förra årets favorit bleknar nu i bikinilådan intill årets tre nya skönheter. Tvekar lite, skall jag visa er VS, ska jag hålla dem för mig själv tills säsongen är igång? Det absolut tråkigaste är ju att se någon i likadan bikini på stranden, eller hur? Nog får man räkna med det om man köper den en populär ifrån kedjorna, men inte nu? Denna inhandlade jag för en ynka peng förra våren och nog har den inte enbart bleknat intill VS, utan också bokstavligt, på mitt soliga Kypros . 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

så söt! :)

Svar: Åh tack :)
idaacarleborn.blogg.se

2013-04-23 @ 22:18:43
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super fin bikini! Vart är den ifrån?

Svar: Tack så hemskt mycket :) Den är ifrån Asos. Dock förra årets modell!
idaacarleborn.blogg.se

2013-05-01 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback