Stäng
RSS 2.0

26 september / Nytt & fräscht?



Lite kyckling & keso enchiladas innan jag ska köra kväll på jobbet. Och som ni ser har lite nya kategorier kommit upp här i bloggen. Äntligen! De flesta är nog givna, men de som kan tänkas lite kluriga skulle väl kunna vara "Djupet av mitt hjärta" samt "Kropp och själ". Tanken är då att alla mina finurliga texter, som givetvis kommer rakt från hjärtat, skall infinna sig under den förstnämnda kategorin. Kropp och själ kommer innehålla de mängder av bilder på mat som jag alltid lyckas slänga upp, som idag. Kategorin symboliserar välmående. Här kommer jag säkerligen också skriva om kroppsideal som går mig lite på nerverna etc & kanske, kanske kommer lite träning att infinna sig här; om jag kommer igång på riktigt någon gång. Var faktiskt på gymmet för tredje gången i mitt liv idag. Kors i taket! Hoppas ni inte ritade hemma hos er nu - jag förstår att mina nära är i chock.

I övrigt kommer små justeringar att ske löpande under kommande veckor. Sedan kan vi nog se ett slut på renoveringen av min kära blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback