Stäng
RSS 2.0

25 september / Äta bör man;



Gårdagens avgiftning efter en flottig samt alkoholhaltig helg. Den gjorde sitt, det vill jag understryka. Idag ska jag troligtvis köpa mig en ny dator. Under de senaste två åren har jag använt mig av skoldatorn medan min minilaptop vilat sig, samt åldrats. Den är just nu fylld med bilder från de senaste fyra åren, något den börjar bli lite väl seg av. Dessutom anser jag att den är allt för liten för att blogga ifrån, samt kika på film på. Jag slänger då inte denna skönhet. Nej, det är då inte vad jag står och säger i detta nu. Men att den kan komma att bli ett andra handsval, som det så fint heter, om jag idag händelsevis hittar en ny variant, det må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback