Stäng
RSS 2.0

23 oktober / Chic Cerise







Chic Cerise Nr 55 - det var exakt vad det hette det där "Jelly Kiss", läppstiftet, från Isadora. Då jag visade det i somras uppgav jag varken namn eller nummer och när fråga efter fråga om det där rosa stiftet sedan ramlade in här, per sms samt på telefonen var jag alltid någon annanstans, oförmögen att besvara. Så när jag igår köpte mig ett exakt likadant kollade jag direkt upp namnet som enbart står på skyddsplasten & där har ni det; Chic Cerise. Jag vet själv att jag lyckades få någon av er att inhandla fel stift - aldrig mer? He. Och visst må det vara somrigt? Men jag tycker ändå att det bryter av rätt snyggt på dansgolvet, till en svartoutfit & lite solkysst hy á la solpuder. Det får liksom hänga med ett tag till som variation till höstens röda klysché. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback