Stäng
RSS 2.0

21 oktober / Fika till frukost?


Jag har sagt det förut, ja kanske twise, men detta måste tydligen tjatas lite mer om innan det är färdigt. Bananomelett med kanel, kokos samt hallon till kan vara den godaste frukosten på den såkallade nyttighetsfronten. Det samakar sannerligen som bananpaj och får åtminstone mig att fundera en ynka sekund över om det verkligen kan vara nyttigt alls, just för att det är så otroligt gott, även om jag innerst inne vet att den är det. Antar att "gott är onyttigt & nyttigt är äckligt" lever kvar lite sedan småbarnsåren? Ha! Har du inte provat förut? Prova. Absolut en topp fem hos mig. Och till dig som funderar över om den egentligen skall vara femdelad? Svaret är givetvis nej. Det är endast jag som gjorde en lite väl stor omelett vilket resulterade i svårigheter vid vändning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback