Stäng
RSS 2.0

20maj // Usel.







Det blir ingen fotograf av min kära mamma - ber henne fota shorts & hon tar inte med en millimeter av benen? Hur skall ni då veta att det är ett par shorts? Ja - just precis, det går ju inte för sig alls. Tänkte i alla fall visa er mina höga favoritshorts som är fransiga nertill. De får liksom duga åt mig i jakten på de där jäkla 501:orna som inte vill infinna sig i mitt liv. Men har ni ett par gamla XS hemma så får ni mer än gärna hojta till, om de är till salu vs - annars blir jag ju enbart lite avis. He! Har valsat idag igen, fast att jag inte får för den där lunginflammationen - men vad gör man? Valsa bör man annars dör man? Såhär två veckor innan det smäller.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj vad långt hår du fått :D

2012-05-21 @ 08:45:48
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: lina

Vad har du för storlek i de som du har på dig nu då? jag har xs hemma

2012-05-21 @ 14:53:46
Postat av: idaacarleborn.blogg.se

Lina; Jag har XS i dem, dock är det ju inte Levis så de kanske är aningens större, vad vet jag :) Menar du att du har 501?

2012-05-21 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback