Stäng
RSS 2.0

14maj // Döv?



Har haft lock för öronen i cirkus 10 dagar nu.
Och så idag ramlar en liten strimma av ljus in i tunneln då jag lyckas trycka bort det på ena örat & därmed hör mig själv mer än någonsin på dessa dagar - wow! Sprang därmed runt i huset och ropade "hallå" varvat med "haha" om och om igen. Tur att det bara var jag själv hemma med andra ord, annars hade nog min fina mamma kollat sådär snett på mig igen, som hon ofta gör när hon tycker att jag är knasig, vilket jag tydligen är väldigt ofta. Ha! Så denna kväll, som skulle ägnas till matte & vice versa har jag sjungit bort till youtubes tänkbara instumentala ting. Åh vilken känsla - man ska då uppskatta att man hör som man ska, och tusen andra saker som man alltid ser som en självklarthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback