Stäng
RSS 2.0

30maj // Vill sjunka genom jorden;

På balträningen har jag hört paret bredvid oss prata väldigt brittisk engelska med varandra. Givetvis drog jag snabbt en egen slutsats om att de båda måste vara utbytesstudenter, en slutsats som idag visade sig vara jäkligt fel. Då jag trodde att de inte förstod svenska klagade jag både igår och idag högt och tydligt om hur fel de dansar hela tiden samt att det var jobbigt att de dansar vid oss då de inte förstår om man spontant frågar något på svenska...Men mina vänner, idag visade det sig att damen i sällskapet har svenska som modersmål. Kul grej? Någon som vill hjälpa mig att gräva en grop ? De lär tro att jag är elak. Eller har jag kanske hjälpt dem att inse att de bör öva mer? He. Otroligt klantigt Carleborn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback