Stäng
RSS 2.0

25mars // "Blogg-rape" ?



Chill outfit.
Simpelt och pojkigt möter färg i kombination med kvinnligt? Mjo.
Skulle kunna berätta något förvånansvärt, något som skulle få er att ana att allt inte står rätt till, att någon "blogg-rapat" (hur stavar man till det egentligen?) mig och när ni inser att det inte är sant, rita kors i taket? Och vem vill egentligen ha ett kort i sitt vita tak? Nej just det, då blir inte mamma glad kan jag lova. Därmed håller jag tillbaka och skvallarar enbart om att jag snurrat runt i vals tills det att jag nästan kräkts - på riktigt. 'Sju runt höger, två fram, sju runt vänster, två fram, sju runt höger, två fram, sju runt vänst..' Ja ni fattar. Därefter är man inte så katig som man skulle kunna tro. Det är jag nog få några hundra intyganden på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback