Stäng
RSS 2.0

22mars // Face Stockholm









Var idag på Face Stockholm, för "Make up rådgivning", tillsammans med min Linnea.
Fick mig en kvällsmake som satt som handen i handsken. Tycker verkligen att hon lyssnade
på mina önskemål och gav mig en riktigt fin make. Super nöjd! Fick en lätt sotning med ljusare nyanser samt en shimrigare, blöt eyeliner & i övrigt en väldigt naturlig make. På läpparna fick jag ett stift i en krämig ljusröd nyans, kallat "Success" - ett namn jag instämmer på. Dock hann det försvinna inför bilden ovan, men jag lovar er att det kommer att dyka upp på mina läppar igen efter min födelsedag. Ha! Annars får jag bannemig ta saken i egna händer. Rekomenderar i övrigt Make up rådgivning. Hon tog sig verkligen tid & gav jätte bra tips angående färger och tekniker. Dessutom fick vi plocka med oss produkter för trehundra kronor. 'Ya' tänker man kanske då? Men det räckte knappt och jämt till en blöt eyeliner. Må den vara jäkligt bra - annars blir jag nog lite sur.

Damen, mitt fina sällskap, blev så fin så & det käkade vi lite kebbab på.
Lyckligt lottad som har en sån fin vän & släkting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback