Stäng
RSS 2.0

21mars // Vad var det jag sa;



Och så kom den där dagen när hon slutligen fick lov att säga "vad var det jag sa".
Dock med ett sting av sorg i bröstet då jag tycker otroligt synd om de som drabbas, vilket
kan komma att förfölja dem resten av livet, rent av krossa drömmar om framtida yrke etc.
Dessa frisördamer "sågar" JB rakt av (med all rätt!) & jag skrattar åt 'skolans' yttranden och försök att försvara sig.Tycker det är otroligt starkt av gänget i reportaget & skattar mig samtidigt lycklig till att Kungshöga åtminstone gett mig en fet utbildning i bagaget. Tackar & bugar, och hänvisar härmed till dagens A-del i Corren.


Kommentarer
Postat av: Linnea

aa herregud vilken skit utbildning frisörerna får :o dom får inte ens lära sig allt!

2012-03-21 @ 19:23:32
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback