Stäng
RSS 2.0

17juni // 'Bra att ha'?





Bra att ha, synonymen till tråkigt?
I mina öron är det ofta så det låter. Det är som om google translate direkt översätter enfärgade överdragströjor till ordet 'tråkigt' och vi vet väl alla hur fel google's översättning ofta har? Detta är alltså tröjorna jag så fint talade om för några dagar sedan. 'Rea tröjorna från JC som hoppade på mig' - ja då är ni med? Tycker att dessa två ting är praktexempel på vad jag sällan stoppar på mig. Dock har jag använt den beiga till klänning samt burit den över ett linne där jag lät en vit spets skymta ner under, ett band avgränsa midjan samt en blomma piffa upp håret. Därmed blev denna bra att ha tröja just en sådan och ordet tråkig var nog långt i fjärran? Ha. Dock tänker jag försöka vänta med den vita tills huden är brun och matcha den till något marint och fint. Men som alltid med mig, man vet aldrig - kanske är den på imorgon. Den som kikar in på JC får se.

Måste även avrunda med att peka på att en väldigt fin kommentar ramade in hos mig för några dagar sedan. Till denne person vill jag understryka att du inte är bortglömd, att inlägget kommer och att jag tänker igenom frågan. 'Hon sover nog på saken'.

Trackback