Stäng
RSS 2.0

7juni // Full i gryningen.

Åkte hem i gryningen, onykter, medan solen steg och färgade himlen i den vackraste färgen av dem alla. Och fast att musiken dövade mina öron flera gånger om kunde jag inte urskilja vad de sjöng. I mitt huvud fanns för första gången på två år endast plats för några få ord, en rad text. I bröstet slog mitt hjärta vilt medan en främmande känsla av tomhet tog sig friheten att flyta ut inuti min kropp. Det gick så fort. Och texten som tog upp mitt allt i detta nu hade nog fastnat på repeat; ett "fan vad jag kommer sakna er" som envist ekade tills verkligheten försvann och jag blev ett med John blund. 'Jag ska drömma om er inatt', tänkte jag innan jag var borta, och det gjorde jag nog. Full och ganska så lycklig i gryningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback