Stäng
RSS 2.0

30januari // Visning!



KÖP KÖP KÖP - FÖRST TILL KVARN!
Om cirkus en månad skall jag gå visning i Linköping då några tjejer på John Bauer har det som projektarbete. Det som visas är vårkollektioner; damerna klädda i Bikbok & herrarna i Carlings. Blev givetvis helt salig när jag hörde att det var just BB's kläder som skall visas då dem är min absoluta favorit och något jag kan stå för. Ska bli super spännande! Hoppas dessutom att ni tar tillfället i akt & avbryter vardagen med denna sköna tillställning fylld av insperation och snygga kvinnor&män (vad ni nu kan tyckas föredra!), ha! Så; sänd ett litet mail till [email protected] vid intresse så berättar hon mer.

Collegium onsdagen 29 februari kl 19.30
60:- . SES?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback