Stäng
RSS 2.0

25januari // En bh på studentdagen

Den nya headern är bara en provisorisk lösning då den tidigare
från år 2009 stampade på mina små nerver flera gånger om. Vilket ni säkert förstår, inte var det skönaste man kan tänka sig. Har dessutom hittat den perfekta mannen för att designa min blogg, ja, totalrenovera om & skrota allt vad den står för. Jag som letat så efter denna man eller kvinna i flera år, och så inser jag tillslut att han stått framför mig hela tiden. Idioti! Dock kommer denna förändring inte att ske förs om några månader. Men, när den väl sker är jag förhoppningsvis ägare till en systemkamera, lever världens bästa liv inpå studenten med baler, resor, utgångar & hela köret, vilket blir en betydligt roligare läsning för oss alla! Kan knappt bärga mig tills dessa dagar är mina. Och vad jag skall njuta när de kommer, säkert gråta en skvett när de är över.

Drömde dessutom inatt att jag hade glömt att handla skor, bh & smycken till studenten, att jag satt i bilen påväg dit i morgonfrilla & utan bh! Det värsta av allt är att mamma drömde om samma misslyckade studentdag på en och samma natt som jag. Herrejesus, må den bli bra! Ha. Kanske bör leta efter sådana detaljer innan jag glömmer? För en Bh på studentdagen - det ska jag bara ha. Det lovar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback