Stäng
RSS 2.0

23januari // Mållös



Mållös är en överdrift, men det är då nära.
18.28 var inlämningsuppgiften i religion klar - efter en hel eftermiddgs kämpa kämpa.
Fast besluten om att den skulle bli klar idag och ingen annan dag struntade jag i hur trött jag var eller hur fel det emellanåt säkerligen blev. Den skulle bara bli klar och det blev den. Hann ägna kvällen åt bästis, något jag ska passa på att göra fler dagar denna vecka. Och känslan jag känner nu, när jag för första gången i hela trean (?) går in i en provfri vecka är helt obeskrivlig. Vad ska jag ta mig till? Vad gör man om dagarna? Jag har ingen aning. Men helvete vad jag ska njuta.
Lita på det kära vänner, lita på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback