Stäng
RSS 2.0

26 december / Min jul.















Min julafton, min underbara julafton. En såndär traditionell än där man inte vill bryta mot något. Där det kollas på Kalle Anka, där det äts alldeles för mycket. Där det är värme och kärlek i varenda rum, och där man andas in julens guldkorn vart man än vänder. Där man spelar julklappsspelet och där man slutligen får besök av farbror jultomten för att inse att "ja, jag hade nog varit snäll i år också" - ha! En sån här jul vill jag ha varje år. När jag blir vuxen (läs vuxnare) skall jag gå upp och göra världens största julfrukost att bjuda hem familjen på. Ljus skall fladdra i vinden från våra andetag där vi slår oss ner intill en stor julgran framför sista avsnittet av julkalendern för att avnjuta alla härligheter jag framställt. Knasfia? Drömma kan man väl få göra? "För jag har hört att drömmar kan slå in". 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vacker du är tjejen :)

2012-12-26 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback