Stäng
RSS 2.0

24 december / Kunde inte hålla oss ifrån.








Mannen och jag kunde inte riktigt hålla oss igår. "Oj vad frispråkig hon blev" tänkte någon precis? Men givetvis syftar jag på, att hålla oss från att ge varandra julklapparna vi köpt. Detta kan vara bland det bättre, att få ge någon man älskar, något. Oavsett vad det är, extra kärlek och omtanke, en överraskning, något materiellt, så känns det så fint i hjärtat att göra någon lite extra glad. Igår fick han lite lycka som kan köpas för pengar, något materiellt. Detta har aldrig förut hänt. Att fröken själv hade gått och köpt ett plagg var nog mer surprise än om hon bokat in en privat ridlektion, vilket hon tänkte och tänker. Ha! Jag förstår om mannen varje år är nervös inför vad han skall få. Det skulle mycket väl kunna vara något riktigt tokigt. "Som om hon tog sig i kragen för första gången?" Vänta bara kära vänner. Det säger jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback