Stäng
RSS 2.0

9augusti // Another pair of Levis.







Det där andra paret jag förälskade mig i men ännu inte låtit klä min kropp.
Det gäller att slita ut en "generation" i taget? Ha. Än finns det tid kvar, trots att regnet smattrar mot fönsterbläcket utanför mitt fönster just i skrivandets stund. ' Och jag blir ledsen på mig själv när tanken; mysigt, slår mig hårt i bakhuvudet'. Det är inte mysigt - det är förfärligt. Shortsen ovan förtjänar en plats i solen & det skall de minsann få. Sen skall jag låta er se höst i rutan. Har nämligen fått en fråga angående höstens mode. Måste bara samla mig, resa bort, komma hem & insé att det faktiskt är dags för just höst; då skall jag ge er mitt bästa svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback