Stäng
RSS 2.0

28augusti // "Welcome to Cyprus" ;























Welcome to Cyprus mina vänner. 
Detta välkomnande liknade väl ändå det sms som ramlar in så fort man når ett annat lands gränser? Jag tänke väl det. Just nu sitter jag i hotellets lobby och låter låren klibba fast mot den ack varma skinnsoffan. Klockan är här, en timme mer än hos er som befinner er i Sverige och det är trots detta cirka 30 grader och super hett utomhus. Tänker, efter att ha delat med mig av lite sol här, hoppa ut till baren och testa ännu några drinkar på menyn samt utmana mannen min i ett parti biljard. Inte är det likt mig att skriva vad som händer och sker, men någon gång må väl vara den första? Och kanske var det passande just här när jag vet att mina kära föräldrar kikar in för första gången i sitt liv, kvällen till ära? Ha! Ville i helhet säga att vi har det toppen och inte längtar efter era 14 grader som min fina vän så sött skvallrat om. Behåll dem för er själva så intar jag solstolen ännu 10 dagar till. Vi ses nog snart igen. ' Puss' 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback