Stäng
RSS 2.0

23augusti // Packad?







Packad? Jag talar såklart inte om mig själv, utan om den väska som just nu är full av så kallat 'bråte' inför morgondagens flight mot utlandet. Två veckors sol och bad väntar på mig & jag tänker inte låta det vänta mycket längre nu. Några jag dock tänker låta vänta, och som jag kommer längta efter under min visit där borta, är damerna ovan (och fler därtill!). De har varit min vardag de senaste hundrafemtioelva veckorna och jag älskar att ha det så. Inte nog med att ingen av oss har alla hästar hemma, för vem vill egentligen ha en häst inomhus? Nej precis. De är som de är & precis så vill jag ha dem. Världsbäst & lite halvknasiga. "En kombination á la mig med"? HA. Åtminstone det sistnämnda. Vi ses i utlandet kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback