Stäng
RSS 2.0

30augusti // Cypern - dag 6

 
Ännu en dag har passerat, nästan utan att jag själv märkt det. Har solat för lite och smörjt in mig allt för mycket. Fröken soldyrkare har visst mognat och blivit förståndig med årendå också med vissa konsekvenser - en blekare hudton. Ha! Dock har vi som tur är en vecka kvar här, vilket skänker mig ett stort leende på till läpparna. Ska hinna bocka av ayia napa by night ett antal gånger samt flyga runt på en skoter i Medelhavet. Ja, ni hör ju själva. Har det åtminstone underbart & svettigt. Kanske svettas ni på gymmet och blir fit & fina. Själv äter jag bara upp mig ännu mer. Men svettas det ska jag dock inte sticka under stolen med. "I solstolen eller på gymmet" - ingen skillnad kan jag önska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback