Stäng
RSS 2.0

18augusti // Dresses.



Några klänningar jag rotade fram i telefonen för att skrapa ihop ett inlägg & säga hej till er denna lördag? Ha. Är det något plagg jag önskar att jag kunde använda mer så är det klänning. Har väl sisodär "för många" och skulle kunna använd klänning konstant i någon månad utan att de tar slut. Ingen fakta mamma och pappa bör ha tillgång till med andra ord. Tänkte för ovanlighetens skull uppdatera er om mitt otroligt intressanta liv. Mår just nu illa på grund av att jag mosade i mig en hel 'broadway' på smultronstället med mina underbara tjejer. Gott just i stundens hetta, men ack så äckligt såhär i efterhand. Nu ska jag fixa mig inför min favoritmat med släkten hos farfar. En mysig lördagskväll är nog precis vad jag behöver med min förkylning och allt.

Ps. I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback