Stäng
RSS 2.0

30april // Istället för balklänning?



' Har man slagit yxan i båten - får man ro som fan ' .

Klänningen jag skulle prytt kroppen med på studenten, men som blir party outfiten till Mjölbys bal kan
ni skymta överdelen av ovan. Min feta balklänning som på dansgolvet skulle slagit omkull damer & herrar till både höger och vänster kommer jag att på Mjölbys bal hoppa ur efter middagen. Då främst på grund av det som står ovan men också då jag ska använda den igen en vecka senare. Därmed står den ovan på tur. Den är öppen enda ner till just 'ändan' & blir därmed perfekt till uppsatt hår? Vi får väl se - ska inte glömma att beställa strålande sol dessa tre helger i rad också. Bal - bal - student. Vackra ord som ligger fint i min mun just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback