Stäng
RSS 2.0

21april // Vrickat?



Mamma; "Oh herregud, säg inte det där till pappa".
Därmed undrar ni väl vad jag dessförinnan sa, som måste varit så otroligt hemskt?
Berättade enbart hur många användbara klänningar som finns i mina ägor. Har väl kanske
en förmåga att köpa på mig sådana för; 'Titta hit!' Jag lyckades visst få med mig en sockersöt en
hem från Belgien. Dock får ni tills vidare enbart ett litet tjuvkik då jag vill ge den rättvisa till bruna ben & solblekt hår när jag presenterar den på riktigt. Och där tänkte ni allesammans att det dröjer ett bra tag i och med det? Kanske, kanske inte. Hörde ryckten om cirkus tjugo grader till helgen. 'Men har också hört att ryckten inte är något att förlita sig på'. Vi väntar och ser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback