Stäng
RSS 2.0

21april // Extas.





Inne på Forever 21 var jag som i extas - då utan att överdriva.
Det uppstod liksom en slags inre stress där inne, en känsla av att inte räcka till och jag visste inte riktigt om jag skulle gå till höger, vänster, ta det ena eller det andra plagget. Hur jag än gjorde visste jag också att jag skulle missa en hel drös skönheter som säkert skulle trivts i min garderob. I och med detta förstår ni säkert att jag tipsar er om denna butik om ni åker till någon större stad utomlands. Ovan kan ni skåda några av de ringar jag roffade åt mig i butiken. Tycker själv att det är både stilrent, snyggt och praktiskt med smalare ringar, då i kombination med varandra. De såldes i paket med mellan 3-7st i varje och kostade cirka 20-30kr/paketet. Ni förstår väl varför det extrema ordet i rubriken till inlägget? Jag tänkte väl det. De hade också mängder med vackra skapelser i form av kläder, underkläder, skor, hattar, väskor, ja allt. Ska ta mig tid och visa er några andra inköp framöver - måste bara lugna mig en aning? Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback