Stäng
RSS 2.0

15april // Up and away.



Ovan ser ni små tjuvkik från tisdagens studentkryssning.
Och imorgon bär det av med dessa damer & resten av klassen på studieresa till inget mindre
än Bryssel. Inte klingar staden speciellt fint i mina öron, men sådant som mina goa vänner, shopping & en och annan utgång gör det om inte annat. Att vi skall springa runt i kyrkor & på EU's olika områden är väl då inte värt att nämna? För inte skulle det krydda historien det minsta? Kanske för mycket, som när man spiller ett helt saltkar över en tallrik mat? Ja, smaka skit helt enkelt. Ha! Därmed skippar jag den 'lilla' delen av informationen och understryker istället dessa ovanstående, mer lockande ting. Vi kanske hörs på utländsk mark? Om inte annat när jag anläder på svensk - och då med en rad bilder & förhoppningsvis nyinköpta plagg. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback