Stäng
RSS 2.0

15april // Till ett tropiskt land?













Mat - kanske sammanfattar det ynkliga, men samtidigt så mäktiga ord min helg perfekt?
Helgen har nämligen bjudit mig på hela tre kalas & därmed en massa mat, tårtor & godsaker.
Så ser ni en dam som rullar ner till stationen imorgon är det förmodligen jag? Ha. Och där antydde någon precis 'Hon? Rullar? Fy så larvigt' och jag understryker därmed att jag egentligen syftar på, i bil. Ska nämligen ut och flyga imorgon och ska därmed skjutsas på alldeles för tidigt den där måndagen som följer söndagen hack i häl. Till ett tropiskt land, grannen eller andra äventyr? Listan på frågor kan göras lång - och därmed återkommer jag om dessa 'bravader' senare.


Kommentarer
Postat av: Elin

du ska alltid göra än så nyfiken, fy skäms ;)

2012-04-15 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback