Stäng
RSS 2.0

27april // lyckligt lottad.

Bakom mina ögon har någon bestämt sig för att tända en majbrasa, lite tidigt samt otroligt dumt kan jag tycka. Dessutom har elden spridit sig hela hela kroppen och jag har nog aldrig varit "hetare" och fulare, på en och samma gång, förut. Kul kombination! Men trots att jag vill dö för att mina ben inte ens orkar bära min ändå ganska lätta kropp så är jag väldigt lyckligt lottad? För mitt i allt tänker jag på dig, ER, som lider av "riktiga" sjukdomar som exempelvis cancer. Farmor, en hjälte kan också förlora. Det var en orättvis match. Som en miljon män mot en enda, liten person. Det är bara så synd att det var du. Så synd att det är någon överhuvudtaget! Kärlek till allt och alla i kampen och lite 'peppar peppar ta i trä' för mig. Fredagspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback