Stäng
RSS 2.0

30september // Gjort något dumt







Min pojkvän stod utanför mig när jag kom hem.
Med två små påsar från Wienerbageriet och ett glatt leende.
Och efter att vi mumsat i oss innehållet och det var dags för honom att åka
slänger han ur sig "jag kan bjuda dig på drinkar i storstaden ikväll". VA? Bjuda?
Min respons till detta blev "Öh, har du gjort något dumt eller?"
Van att bli bjuden? Ha-ha.

Vad ni tänker när ni ser mitt ena lillfinger kan jag då inte tala för men min tanke är nog ändå
något i stil med 'Vad i helvete! Ser jag alltid ut så när jag äter?' OCH i så fall; Skärp mig.


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

hihi, därför han tog bilen! :D

2011-10-02 @ 19:13:35
URL: http://livetenligtmaej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback