Stäng
RSS 2.0

15oktober // Mitt välkända dock

Vet att det ekar här just nu.
Kan höra hur mitt 'hallå' studsar tillbaka så fort jag ropar.
Och det mina damer,och möjligtvis herrar, är inte okej enligt mig heller.

Men som vanligt på denna blogg uppkommer nu mitt välkända dock då jag nämnligen har lite att komma med imorgon. Bilder och en hel novell om en del av den gångna veckan! Intressant eller ej? Jag anar ändå att ni är snäppet nyfikna på vad jag haft för mig för tisdagens statistik var, tro det eller ej, betydligt högre än vanligt. Och just in case att ni blir besvikna över vad jag har att säga så har jag laddat upp garderoben med en mängd trevliga plagg att visa er. 

Shoppingförbud fram till jul sa jag i torsdags - och insåg idag att lite nya underkläder skulle sitta fint.
'Hon är inte alltid lika bra'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback