Stäng
RSS 2.0

30oktober // Dagen igår, gårdagen



Vaknade idag upp betydligt senare en vanligt. Med gårdagens smink, aningens ruffsigt hår & en svart handled som vittnar om en grym natt i en större stad. Tänker dock inte gå in i detalj angående gårdagen, natten, då jag tänkte spara det tills senare ikväll när jag fått en drös med bilder från en av de vackra damerna ovan, men att de var en del av denna kväll går väl dock inte att ta miste på?

Och i väntan på bilder skall jag kika på min stora kärlek, Gossip girl, njuta av Chuck & Blairs kärlek och hoppas för allt i världen att de finner varandra igen. Och ja, jag kollar på pågående säsong 5 och kallar trots det, det som pågår kärlek. Ha! Och okej, jag vet att jag pratar om en serie och på cupen låter som en fullkomlig idiot, men (!) denna serie är faktiskt den enda jag följer & dessutom den enda jag någonsin förälskat mig i. Som om den ursäkten håller tänkte ni? Idiot eller ej, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback