Stäng
RSS 2.0

22oktober // Tvingad

















När jag åkte till till Clara vid åtta hade jag bestämt mig. Jag skulle minsann ta mitt förnuft till fånga och strunta i utgång på grund av jobb och kommande prov. Detta slogs dock tvärt sönder efter ord som 'går inte du ut gör inte vi det' (ha!) och 'kommer du inte ihåg hur kul det var förra gången' , och visst kom jag ihåg det? Så jag ändrade mina planer och körde på en utgång trots allt.

Men innan dess firade vi Clara som fyllde 18 år dagen till ära. Det bjöds på bubbel, snittar & röror av olika slag. Spelades shot-roulett och fuskades enormt på kortspel om ni frågar mig. Och kvällen? Den fortsatte vi dansandes och skrattandes på Platå. Ibland är det positivt att bli tvingad, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback