Stäng
RSS 2.0

18oktober // Stock + känd Stefan













När min man fyllde för snart ett halvår sedan fick han endast chocklad, champange & ett ynka kort. Snålt kan man tycka? Men som vanligt finns det just ett men och kortet var fyllt med lite fina ord och en inte så fin rebus då konstnär inte är ett yrke för mig. Efter tusentals gissningar och tyvärr en del välbehövliga ledtrådar från min sida fick han veta att vi skulle ta bussen till Stockholm (därav ritad stock + känd Stefan etc) för EM-kval Sverige-Holland, hotellmys och lite insmugen shopping i oktober. I oktober? Otroligt långt dit - men så förra veckan så kom den där dagen, den sena presenten.

Väl i huvudstaden åt vi god mat, shoppade alldeles för mycket & avslutade dagen med att vila benen på Råsunda. Och inte kunde vi vilat benen på ett bättre ställen kvällen till ära? För tusan vad nöjd mannen var efter en match som den. Myste senare på rummet över en flaska champange, välkyld i självaste handfatet då kyl saknades helt snoopet nog. Men 'man tager vad man haver'? Och visst kunde vi inte haft det bättre. Detta slog allt vad tröjor & smycken i presentväg heter, det lovar åtminsone jag.


Kommentarer
Postat av: mr S

Kung äru

2011-10-22 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback