Stäng
RSS 2.0

8november // Rätta mig om jag har fel

Nu är det klappat & klart - jag har prov enda fram till jullovet.
När det äntligen är kommet har jag haft prov & föredrag varje vecka i 11 veckor i rad (då bortsett från höstlovet).Förstår ni hur lång tid 11 veckor är? Och dessutom innebär det inte 11 prov. Nej vissa veckor har vi haft 3st inplanerade inom loppet av en endaste vecka, vilket är helt otroligt mycket jämfört med andra skolor med motsvarande program.

Därför mina vänner sysselsätter jag mig antingen med skolarbeten eller något riktigt meningsfullt dagtid och hinner därför inte skriva något varken underhållande, vettigt eller det minsta intressant till er. Skäms lite över denna blogg och funderar nu starkt på att radera den tills vidare och möjligtvis öppna upp en efter studenten. För efter den skall jag skaffa mig ett liv. Ett liv och en systemkamera. Min plan är att tjäna pengar, resa & ha massor med underbar fritid till vänner, pojkvän & ett eventuellt intersse? Kanske Carleborn också fattar tycke för träning eller dylikt? Vem vet, vem vet? Inte ens jag.

Men jag tror inte att någon protesterar om denna försvinner.
'Rätta mig om jag har fel'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback